REGULAMIN

Strona przytulanki-hajoa.pl prowadzona jest przez: hajoa. Joanna Uhlenberg

ul. Skuterowa 1E

03-114 Warszawa

NIP: 823-153-77-73
REGON: 146670204 

SŁOWNICZEK: Dni robocze – wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku. Dni ustawowo wolne od pracy nie są uwzględniane. Czas realizacji zamówienia – jest to czas, w jakim przytulanki-hajoa.pl dokonają skompletowania i wysłania zamówienia. Konsument – Klient, będący osobą fizyczną który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa w celu niezwiązanym bezpośrednio ze swoją działalnością zawodową lub gospodarczą. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z konsumentem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.

 § 1. Warunki realizacji zamówienia Zamówienia można składać: 24 godziny na dobę za pośrednictwem strony internetowej http://www.przytulanki-hajoa.pl Informacje zawarte na stronie internetowej sklepu nie są ofertą w rozumieniu art. 66 Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku - Kodeks cywilny (dalej: "Kodeks cywilny"), lecz zaproszeniem do składania ofert w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego. Klient zostaje powiadomiony o przyjęciu zamówienia do realizacji poprzez otrzymanie wiadomości e-mail na adres podany w formularzu. Jeżeli produkt jest niedostępny lub realizacja zamówienia jest niemożliwa z innej przyczyny, Klient zostanie powiadomiony niezwłocznie o braku możliwości realizacji zamówienia. Co do zasady momentem zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy Klientem a przytulanki-hajoa.pl jest chwila otrzymania przez Klienta powiadomienia o przyjęciu zamówienia do realizacji. Towar jest wysyłany na adres wskazany przez Klienta w zamówieniu. Wymagany jest kompletny adres z kodem pocztowym, na który ma być wysłane zamówienie oraz numer telefonu kontaktowego osoby odbierającej przesyłkę.

§ 2. Ceny produktów 1. Ceny na stronie przytulanki-hajoa.pl zawierają podatek VAT i podawane są w złotych polskich. 2. Produkty oznaczone jako „dostępne na zamówienie” oraz „maskotki z rysunku”, przy których widnieje informacja: „Podana cena nie jest obowiązująca” możliwe są do zamówienia tylko drogą mailową pod adresem: biuro@przytulanki-hajoa.pl. Są to produkty, które szyjemy indywidualnie dla danego Klienta, drogą mailową ustalamy szczegóły odnośnie zamówienia oraz przesyłamy wycenę.

§ 3. Formy płatności Zapłaty za zamówienia można dokonać przelewem bankowym na konto, którego numer przesyłany jest wraz z informacją o dokonanym zamówieniu. Aby uniknąć opóźnień w księgowaniu i w celu prawidłowego zidentyfikowania przelewu, w tytule należy podać numer zamówienia lub nazwę wskazaną przez hajoa. Realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta, po otrzymaniu przez przytulanki-hajoa.pl zapłaty za zamówienie.

§ 4. Czas realizacji zamówień Czas realizacji zamówienia jest podawany przy każdej pozycji. Jest to orientacyjny czas liczony od momentu przyjęcia zamówienia do realizacji do chwili wysłania.

W przypadku gdy jest to produkt „dostępny na zamówienie” lub „maskotka z rysunku”, dla których czas realizacji zamówienia jest różny, wtedy czas realizacji zamówienia podawany jest drogą elektroniczną.

W razie niemożliwości realizacji zamówienia w terminie określonym pierwotnie na stronie sklepu, Klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany wraz z określeniem nowego terminu realizacji zamówienia. Klient może w takim przypadku zrezygnować z zamówienia, a także strony mogą umówić się na dłuższy termin realizacji zamówienia. 

 § 5. Warunki reklamacji Przytulanki-hajoa.pl zobowiązują się dostarczyć Klientowi zamówioną rzecz bez wad fizycznych, zmniejszających jej wartość lub użyteczność, o właściwościach, o których Klient został zapewniony w trakcie składania zamówienia oraz w stanie zupełnym. Aby zgłosić reklamację, należy skontaktować się ze sklepem drogą elektroniczną: biuro@przytulanki-hajoa.pl. Przytulanki-hajoa.pl w ciągu 7 dni roboczych ustosunkują się do reklamacji Klienta. Warunki rozpatrzenia reklamacji: 1. Dostarczenie wadliwego produktu wraz z dowodem zakupu lub jego kopią na adres: hajoa ul. Skuterowa 1E 03-114 Warszawa  2. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta – przytulanki-hajoa.pl wymienią Klientowi reklamowany towar na pełnowartościowy i odeślą na własny koszt, chyba, że możliwa będzie naprawa towaru i Klient takiej naprawy zażąda. W przypadku braku możliwości naprawy i wymiany towaru, Klient ma prawo odstąpić od umowy, a przytulanki-hajoa.pl zwrócą Klientowi całkowitą należność za reklamowany towar w terminie 14 dni. Klient może również – zamiast odstępowania od umowy - żądać stosownego obniżenia ceny. 3. Koszt wysyłki reklamowanego towaru zostanie zwrócony Klientowi przez przytulanki-hajoa.pl przelewem na rachunek bankowy podany przez Klienta.

 § 6. Prawo odstąpienia od umowy / zwrot towaru 1. Zgodnie z treścią Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta - Klient, będący osobą fizyczną który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa w celu niezwiązanym bezpośrednio ze swoją działalnością zawodową lub gospodarczą (Konsument) może w terminie 14 dni od daty odebrania przesyłki od niej odstąpić bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów dostarczenia rzeczy w przypadku, gdy Klient wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przytulanki-hajoa.pl. W sytuacji opisanej w zdaniu poprzedzającym przytulanki-hajoa.pl nie jest zobowiązane do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów (ponad kwotę najtańszego zwykłego sposobu dostarczenia oferowanego przez przytulanki-hajoa.pl). 2. W celu odstąpienia od umowy Klient powinien złożyć sklepowi na piśmie oświadczenie o odstąpieniu od umowy wraz z przesłaniem dowodu zakupu lub jego kopii i niezwłocznie dokonać zwrotu towaru w dobrym stanie na adres: hajoa ul. Skuterowa 1E 03-114 Warszawa. Zwrotu towaru należy dokonać nie później niż 14 dni od dnia, w którym Klient odstąpił od Umowy. Klient może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy podanego na stronie sklepu. Skorzystanie ze wzoru formularza odstąpienia od umowy nie jest obowiązkowe. 3. Do zachowania 14 dniowego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 4. Niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od Umowy, przytulanki-hajoa.pl prześlą Klientowi potwierdzenie jego otrzymania na adres e-mail podany przez Klienta. 5. Przytulanki-hajoa.pl nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwrócą Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towarów, z zastrzeżeniem §6 ust. 1 niniejszego Regulaminu. 6. Przytulanki-hajoa.pl dokonają zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient. 7. Przytulanki-hajoa.pl zastrzegają sobie prawo do wstrzymania się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania towaru wraz z dowodem zakupu. 8. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 9. MASKOTKI Z RYSUNKU, GRAFIK itp. NIE PODLEGAJĄ ZWROTOWI.


 § 7. Dane osobowe 1. Rejestrując się na przytulanki-hajoa.pl Klient wyraża jednocześnie zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych oraz na ich przetwarzanie do celów realizacji zamówienia. 2. Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133 poz. 883) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich. 3. Zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych, Klienci mają prawo do wglądu do swoich danych osobowych, ich modyfikowania oraz usunięcia. Brak zgody na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwia zrealizowanie zamówienia Klienta.

§ 8. Postanowienia końcowe 1. Przed zakończeniem procedury zamówienia (podsumowanie zamówienia) Klient jest informowany o warunkach zawarcia umowy z przytulanki-hajoa.pl. W przypadku akceptacji warunków umowy Klient potwierdza tę okoliczność, jak również sam fakt zapoznania się z warunkami umowy, poprzez zaznaczenie właściwej opcji w interaktywnym formularzu. Potwierdzenie zawarcia umowy z przytulanki-hajoa.pl oraz jej warunków jest również przesyłane niezwłocznie na adres e-mail podany przez Klienta w zamówieniu. Dodatkowo, potwierdzenie zawarcia umowy oraz jej warunków jest przesyłane Klientowi także w formie pisemnej w chwili dostarczenia zamówionych rzeczy. 2. Przytulanki-hajoa.pl informują, iż Klient będący Konsumentem posiada między innymi następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: – Klient może zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a przytulanki-hajoa.pl, – Klient może zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej z przytulanki-hajoa.pl umowy, – Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a przytulanki-hajoa.pl, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz w oddziałach terenowych, których adresy są wskazane na stronie http://www.federacja-konsumentow.org.pl/63,tu-znajdziesz-pomoc.html oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem e-mail: porady@dlakonsumentow.pl. – niezbędne informacje i pomoc Klient otrzyma także na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. 3. Obecność towarów na stronie przytulanki-hajoa.pl nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, a także przepisy Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta. 4. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 25 grudnia 2014 roku.